Ügyfélhívó Program Modul
Az Ügyfélhívó Program Modul az ügyfélirányítás feladatát végzi el: az ügyfélváróba érkező ügyfél a választott szolgáltatáshoz sorszámot kap, majd a kijelzőn megjelenő információkkal a rendszer a megadott ügyintézőhöz vagy szolgáltatáshoz irányítja őt.
Tulajdonságok
- Tetszőlegesen felépíthető szolgáltatás struktúra
- Beállítható a váróteremben várakozó maximális ügyfelek száma (COVID19 és/vagy egyéb szempontok miatt)
- Ügyfél átirányítás lehetősége ügyfélablaktól, ha tévedett a szolgáltatás kiválasztásakor vagy, ha további ügyintézés szükséges
- Szolgáltatás, ügyfélablak és ügyintéző mátrix az adott pillanatban elérhető szolgáltatásokhoz
- Sorszámtól eltérő sorrendben történő ügyfél behívás lehetősége
- Lekérdezések ügyfélablakra, ügyintézőre és szolgáltatásra egyaránt
- Sorszámkérő és sorszámbehívó képernyő megjelenése testreszabható
Szükséges hardver és szoftver elemek
Sorszámkérő állomás a bejárathoz
- Bármilyen Android 11-nél magasabb tablet alkalmas a feladatra. A tabletre telepíteni kell a MOST Sorszámkérő programot és követni a telepítő utasításait.
- Szükséges még egy EPSON TM-T20III Receipt blokk nyomtató USB vagy ethernet-csatolóval.
- Az EPSON nyomtató működéséhez telepíteni és beállítani kell az Epson TM Utility és Epson TM Print Assistant programokat is.
Ügyfélbehívó képernyő a falra
- A következő ügyfél sorszámának a kijelzéséhez okos TV-re vagy egyszerű számítógépre és monitorra van szükség. Mindkét esetben a beállítások elvégzéséhez el kell látogatni a https://felho.programtech.hu/ugyfelhivo/ oldalra és követni az útmutatót.
Következő ügyfél bekérése ügyfélszolgálati pontra
- Az adott szolgáltatást végző ügyintéző a Windows PC-re telepített ProgramTECH MOST szoftverrel hívja be a következő ügyfelet. Amennyiben erre használható Windows PC nem áll rendelkezésre, úgy egyéb megoldást is tudunk ajánlani.
Bevezetés
Az ügyfélhívó rendszer bevezetése nem csak szoftveres feladatokat jelent, hanem helyi adottságoktól függően kisebb-nagyobb szerelés feladatokat is. A bejáratnál megfelelően kell elhelyezni és rögzíteni a tabletet és a sorszám nyomtatót, az ügyfélhívó okos TV-t pedig jól látható helyre fel kell rögzíteni a falra. Az árak maximum 10 darab ügyfélszolgálati ponttal kiépített rendszerre vonatkoznak, további ügyfélszolgálati pontok díja 3.000 HUF + ÁFA / Darab.Szükséges modulok
Modul elnevezése és rövid leírása | Nettó egységár / 1 év | |
---|---|---|
Ügyfélhívó Program Modul Ügyfél a bejáratnál elhelyezett érintőképernyőn kiválasztja az igényelt szolgáltatás, majd várakozik amíg a kijelzőn megjelenik a sorszáma. | 72 000 Ft | |
Hálózati és Bejelentkeztető Modul Többfelhasználós működést, jelszavas felhasználó azonosítást, webáruházból illetve egyéb alkalmazásból történő számlázást, valamint könyvelőprogramok illetve a NAV ÁNYK felé történő adatküldés lehetőségét (pl.az online pénztárgép használat kiváltására választott számlázás adatszolgáltatása automatizálását) biztosítja. | 6 000 Ft | |
Adatbázis tárhely szolgáltatás A program működéséhez szükséges adatbázist a ProgramTECH Kft. szerverén tároljuk. Bárhonnét az interneten keresztül elérhető, kiválóan használható elosztott telephelyekről. | 15 600 Ft | |
Összesen: | 93 600 Ft | |
Megrendelés a fenti modulokra |
Opcionális Modulok
Modul elnevezése és rövid leírása | Nettó egységár / 1 év |
---|---|
Helyszíni kiszállás az egész ország területén Gyors és hatékony bevezetést tesz lehetővé. Munkatársunk a szoftver telepítésén, beállításán felül a helyszíni adottságoknak megfelelő támogatást tud nyújtani. Az ügyviteli szoftver paraméterezése a megrendelővel szorosan együttműködve és azonnal tesztelve történik. | 120 000 Ft |
Összesen: | 120 000 Ft |
Nettó egységár:
72 000 Ft