Távsegítség

Távsegítség

Távsegítség program letöltése

1-es csatorna






2-es csatorna





Takarékoskodjon idejével és vegye igénybe távsegítség szolgáltatásunkat!

Szoftvereink (számlázó program, házipénztár program, iktató program, ügyvitel és egyéb egyedi fejlesztésű) telepítése és használata egyszerű. Sem a telepítés, sem az üzemeltetés nem igényel az általános felhasználói ismereteken felül komolyabb informatikai ismereteket. Néha előfordul, hogy a számítógép meghibásodása vagy egyéb rossz beállítások miatt olyan állapot alakul ki, melynek megoldásához már alaposabb ismeretek szükségesek. Az ilyen helyzetekben Ön kérheti saját informatikusának segítségét, de interneten keresztül kérhet távsegítséget tőlünk is. Távsegítség szolgáltatásunk nagy mértékben megkönnyíti az Ön számára az esetleges nem várt hibák szakszerű helyreállítását.

Szolgáltatás megrendelése

Ingyenes eset

A szolgáltatás ingyenes ha kérdésére nem tudunk telefonon vagy emailben válaszolni és az kifejezetten a szoftver működésével kapcsolatos, a beállítások és a feladat komplex, összetett. Alapvető funkciók bemutatásához (számla készítés, érvénytelenítés, stb) nem igényelhető ez a szolgáltatás. Ez utóbbiak leírása írásos formátumban és/vagy videón is elérhetőek weboldalunkon. Távsegítség szolgáltatásunk csak és kizárólag szoftvereinkkel szorosan kapcsolatos problémák megoldására vehető igénybe, ennek maximális ideje 15 perc.

Nem ingyenes eset

A szoftver üzemeltetésével kapcsolatos tevékenységek (helyreállítás, telepítés, biztonsági mentés készítése, antivírus beállítása, tűzfal beállítása, stb.) díj ellenében rendelhetőek, mely díj előre díjbekérőnk alapján fizetendő. A díj egyszeri 10.000 Ft + ÁFA a kijelölt feladatra, a maximális idő 1 óra, megrendeléshez kattintson ide.

Működés

Kapcsolat létrehozása

Kollégánk látni fogja az Ön képernyőjét, ezért a kapcsolat létrehozása előtt zárjon be minden olyan más programot amelyre nincs szükség, illetve nem szeretné, hogy azt kollégánk láthassa.

Kapcsolat bontása

Munkatársunk a munka befejeztével bontja a kapcsolatot az Ön számítógépével, de ezt természetesen Ön is bármikor megteheti. Újra csak és kizárólag az Ön ismételt kérésére és kezdeméyezésére tud munkatársunk bejelentkezni.

Ha valamilyen műszaki okból a fentiek nem működnek, akkor megoldás lehet még AeroAdmin alkalmazás használata.