Telefon Modul
A Telefon Modul segítségével a telefonos beszélgetések integrálhatóak az ügyviteli rendszerbe. A visszakövethetőség és a könnyű keresés átláthatóvá teszi az amúgy egyébként jellemzően áttekinthetetlen és elfelejtett telefonbeszélgetéseket. A hívások indítása és fogadása nem kézibeszélőn vagy mobiltelefonon történik, hanem a számítógépen.
A Telefon Modulra tekinthetünk mint egy VoIP kliens, softphone, vagy bejövő és kimenő hívásokat hívásokat kezelő callcenter programra.
Callcenter funkciók pillanatok alattMinimális ráfordítással rengeteg szolgáltatás érhető el, a beérkező és indított hívások követhetőek, átláthatóak, nincs elfelejtett visszahívandó ügyfél. A telefonhívások az interneten keresztül, VoIP szolgáltató igénybevételével történik. Van lehetőség saját PBX telefonközpont beüzemelésére is, ezzel kialakítható a várószoba, átkapcsolhatóak lesznek mellékenként a hívások és IVR (menürendszer) is kialakítható. Elegendő egy VoIP telefonszám, ezen keresztül egy időben több hívás is kezelhető, az ügyfél csak egy telefonszámot lát, azon keresztül éri el az ügyfélszolgálatot. A hívásnapló közös, így a munkatársak tudnak egymás hívásairól, betekinthetnek a jegyzetekbe, nem kell az ügyféllel minden újrakezdeni. |
Mikor érdemes használni?
- sok elsősorban bejövő telefonhívás esetén
- a hívásokat többen fogadják és indítják
- ha elvesznek információk, félreértések történnek
- fontos információk hangzanak el, melyek később fontosak lehetnek
- cetliken és füzetben jegyzetelés megszüntetése
- információ megosztás automatizálása
Telefon Modul funkciók
- több számítógépen azonos vagy eltérő telefonszámok kezelése
- bejövő telefon hívások fogadása, bejövő callcenter
- kimenő telefon hívások indítása
- telefon hívások dokumentálása, beszélgetés alatt szöveges jegyzet készítése
- beszélgetés közben előzmények, korábbi beszélgetések jegyzetei láthatóak
- nem fogadott hívások naplózása és visszahívások kezelése
- nem fogadott hívások automata bejelölése, ha azóta volt az ügyféllel sikeres hívás
- hangrögzítés
- hívások csoportosítása (reklamáció, megrendelés, érdeklődés, stb...)
- beszélgetés napló, mindösszesen vonalban töltött idők, felhasználóra és cégeke is
- átkapcsolás és némítás funkciók
- teljes integráció az ügyviteli szoftver többi moduljához
- bejövő hívás esetén azonnal látható, hogy az adott telefonszámmal utoljára ki és mikor beszélt
- bejövő hívás esetén azonnal látható az ismert ügyfél neve
- hívások visszakeresése telefonszám, ügyfél név vagy bármilyen ismert adat alapján
Szükséges dolgok
- Windows 10 számítógép, telepített ProgramTECH MOST szoftverrel
- Internet kapcsolat
- Fejhallgató mikrofonnal
- VoIP előfizetés (például: ephone.hu és még sokan mások)
Bejövő hívás fogadása
A Telefon Modul érzékeli a bejövő hívást és ablakot dob fel a hívás kezelésére. Az ablakban látható a hívó telefonszáma, neve (ha ismert) és az esetleges előzmények is.
Telefon Modul - bejövő hívás fogadása
Beszélgetés közbeni jegyzetelés
A beszélgetéssel azonos időben lehetőség van a megbeszéltek jegyzetelésére. Ezzel párhuzamosan hangfelvétel is készíthető. A begépelt jegyzet visszakereshető, így az esetleg begépelt azonosítók alapján később a beszélgetés könnyen megtalálható.
Telefon Modul - hívás közben jegyzetelés
Hívásnapló
A kimenő és bejövő hívások adatai könnyen áttekinthetőek. Szükség esetén bármely begépelt adat kereshető. A beszélgetések ideje több szempont szerint összesíthetőek, grafikusan is megjeleníthetőek.
Telefon Modul - hívás adatok összegzése