Az Összes nyitott számla státuszának frissítése után is marad nem DONE státuszú számla. Mit tehetek?

  1. Mi lehet még a számla státusza és honnan kereshetem ki?
    A Bizonylatok / Bizonylat műveletek táblázatban a számla sora NAV Online Számla InvoiceStatus oszlopában "...", RECEIVED, PROCCESSING, SAVED, vagy ABORTED is állhat.
  2. "...", RECEIVED, PROCCESSING, SAVED esetén az Bizonylatok / Bizonylat műveletek táblázat jobb felső sarkánál látható NAV Online Számla menü / Összes nyitott számla státuszának frissítése funkció (többszöri) lefuttatásával elérhetjük a DONE státuszt. Ha leállt, lelassult, egyéb okból nem elérhető a NAV, akkor csak a hibaelhárítás, elhárulása után működik a funkció.
  3. ABORTED esetén a javítás az októl függően változhat. ABORTED esetén hol kell megnézni az okot?
    A Bizonylatok / Bizonylat műveletek menüben az adott számla kiválasztása után a táblázat felett jobbra található NAV Online Számla menü / Aktuális számla státusza / Aktuális NAV státusz fül / message oszlop cellájában olvasható magyarul.
  4. Hogyan javítható az ABORTED?
    A legtöbb hibát javítani lehet a programon belüli technikai érvénytelenítéssel majd újraküldéssel: a Bizonylatok / Bizonylat műveletek menüben az adott számla kiválasztása után a táblázat felett jobbra található NAV Online Számla menü / Aktuális számla státusza / Aktuális NAV státusz fül / "Technikai érvénytelenítés". Az újraküldés a Bizonylatok / Bizonylat műveletek / NAV Online számla / Összes nyitott státuszú számla frissítése menün kezdeményezhető.

    Az ...ezzel a sorszámmal már történt adatszolgáltatás... hiba javítása a linkre kattintva olvasható.

    Ha továbbra is, illetve egyéb ABORTED típusú hiba esetén forduljon emailben ügyfélszolgálatunkhoz a pontos hibaüzenettel.