A NAV felület 2020.08.31-i karbantartást felvezető lassulás során keletlezett ABORTED státuszú számlák kezelése

A ProgramTECH MOST maga kijavítja azon ABORTED státuszú számlákat, ahol az ABORTED oka: ,,A megadott számla sorszámmal már történt adatszolgáltatás".

  1. Elenőrzze az ABORTED státusz okát a Bizonylatok / Bizonylat műveletek / NAV Online számla menüben a számla kiválasztása után kattintandó Aktuális számla státusza / Aktuális NAV státusz fülön a message oszlopban. A szöveg olvasható a táblázat sormagasság keretre helyezett kurzorral történő növelésével.
  2. Frissítse a programot a ,,...naprakész..." üzenet ellenére a Fájl / Új verzió ellenőrzése, frissítés menün.
  3. A program ezt követően megnyitáskor kezdeményezi az adott számla újraküldését.
  4. Ellenőrizze az újraküldött számla státuszát a Bizonylatok / Bizonylat műveletek menüben.
  5. Amennyiben stornózta a hibaesemény bekövetkeztekor az ABORTED számlát, az érvénytelenített számla is ABORTED státuszt kap. Ennek a javítása eltér a fentiektől: a programban kell technikai érvényteleníteni a Bizonylatok / Bizonylat műveletek / NAV Online számla menüben a számla kiválasztása után kattintandó Aktuális számla státusza / Aktuális NAV státusz fülön a piros feliraton. Ezt követően lehet újraküldését kezdeményezni.

Hasznos volt ez az oldal?