Telefon / Beállítás

A Telefon Modul használatának feltétele

A Telefon Modul VOIP telefonszolgáltatással működik. Az előfizetés mellett egy USB headset-re van szükség, azaz mikorofonnal ellátott fejhallgatót szükséges a számítógépre csatlakoztatni.

A telefonszolgáltató adatai és híváscsoportok megadása, hangrögzítés

A Telefon / Beállítások / VOIP kapcsolat menüben adhatók meg a modul beállításhoz az adatok.

  • A szolgáltatás kapcsolódási adatai, mint Kijelzett név, Proxi vagy szerver cím, Felhasználó név, Jelszó felvitelére van szükség a Felvitel vagy Import gombon. Több mellék is megadható.
  • Itt jelölhetjük a hangrögzítés igényét (GDPR vonzata van).
  • A Híváskódok a hívások címszavas csoportosításra adnak lehetőséget, pl.: új érdeklődő, megrendelés, technikai hiba jelzése, értékesítés utáni szolgáltatás igénybevétele, garancia, stb.
  • Ezzel a Telefon Modul beállítása megtörtént, fogadhatók és indíthatók a hívások.

    Hívás indítás

    1. Telefon / Híváskezelő menüben a Kimenő hívás indítása fülön megjelenő kijelzőn bekattintható a telefonszám, majd Hívás indít gomb.
    2. Ezzel megjelenik a Kimenő hívás ablak. Itt kijelzésre kerül a hívott szám, kiválasztható az ügyféltörzsből a partner neve, ha ezt nem kívánjuk akkor, a partnernév nélküli hívásrögzítést válasszuk ki. A későbbiekben adott telefonszámhoz tartozó híváselőzmények is megjelennek. Beszélgetés közben jegyzetelhetünk.
    3. A jegyzet mező kitöltése és híváskód választása szükséges a beszélgets lezárásához. A Vége, Átkapcsol, Némít gombokkal a konkrét hívást kezelhetjük, az adatokat és a hívást a Rőgzít gombon zárhatjuk le. Utóbbi szükséges ahhoz, hogy a következő hívás kezelhető/fogadható legyen.
    4. A hívás megjelenik a Telefon / HívásnaplóBeszélgetések fülön.

    Hívás fogadás

    1. Bejövő hívás fogadásának feltétele, hogy az előző hívás a partner kiválasztása vagy megnevezése nélkül történő bevitele, a jegyzet mező kitöltése és a híváskód megadása után rögzítéssel lezárásra került. Egyébként a hívást nem rögzíti a program, az kézi beszélőn lehet azt lefolytatni.
    2. Hívás a Bejövő hívás ablakban fogadható. A felbukkanó felületen ugyanazon adatok rögzítésére van lehetőség, mint a kimenő hívás során. A hívás lezására is azonos.
    3. A hívás megjelenik a Telefon / HívásnaplóBeszélgetések fülön.

    Hívások elemzése

    a Telefon / Hívásnapló menüben a hívások exportálható részletei mellett kész táblázatos és grafikus hívásidő statisztika is látható a hívásokat fogadó illetve indító felhasználók, ügyfelek, híváskód és a hívás iránya függvényében.