Csupán annyi a technikai kérdésem, hogy az új rendszerben mi a teendő, ha nincs internet kapcsolat? Addig nem szabad számlát kiállítani?
A 23/2014NGM rendelet 2018.07.01-től hatályos verziója meghatározza
- mikor minősül egy számla kiállítottnak (8. § (6) pontban),
- és hogy kiállítás pillanatában (hacsak nem többszáz számla kiállításáról van szó) azonnal adatszolgáltatásra küldendő (13/A. § (1) pontban).
Ugyanez a rendelet 13/A. § (4)-(7) és a 13/B. § paragrafusaiban előírja a fentiek hiba miatti nem teljesítése esetére a tennivalókat. A Felhasználó oldali internetkapcsoati hiba esetét a 13/B. § (4)-(5) bekezdései részletezik: a kiállítást követő 24 órán belül el kell végezni az adatszolgáltatást, azaz ennyi haladékot kap az adózó.