Két vállalkozásunk is van, így eddig a Számlázó program két példánya futott (két licensszel), két külön könyvtárban, külön adatbázisokkal. Hogyan tudom ezeket átvinni a MOST-ba?

Több cég számlázásához több licensz szükséges. Lépések:

  1. Ha már fut működő MOST szoftver, akkor nincs telepítésre szükség. A demo vagy a már élesített névre szóló program megnyitásakor a Bejelentkező képernyő "Adatelérés" fülét nyissa meg.
  2. A "Több cég kezelés" link kattintására megnyílik egy .txt szöveges fájl.
  3. Itt kell felsorolnunk a példával megadott módon a szervezetek adatait
    • A .txt fájlban a #, kettőskereszttel kezdődő sorok az Ön tájékoztatását szolgálják.
    • Ezen tájékoztató sorokban adjuk meg a mintát, mely cégadatok (Cégnév, adatbázist hordozó számítógép neve, adatbázis neve) és milyen formában (vesszővel és szóközzel elválasztva, minden új licensznél új sorba) kerüljenek a fájlba begépelésre. Felhőben tárolt adatbázishoz
      cég neve és a felhő kód a szükséges adat.
    • A cégadatok beírására külön-külön sorban és # mellőzésével van szükség. Például:

      #
      Példa Kft., localhost, pt_most
      Másik Bt., localhost, pt_most_masikbt
      Harmadik EV, localhost, pt_most_harmadikev
      Negyedik Vállakozás, 11111111

    • Amennyiben van már működő most szoftver, ezen licensz tekintetében az adatbázis neve adott, alapértelmezetten pt_most. Ezt a program megnyitásakor a felhasználói felület bal alsó sarkában olvashatja a cégnevet, a felhasználó adatokat követően.
  4. El kell menteni a .txt fájlt annak Fájl / Mentés menüjében.

Ezzel létrehoztunk egy újabb adatbázist a második és a harmadik (tetszőleges számú) cég számára is. Minden belépéskor kiválaszthatjuk, melyik céggel szeretnénk dolgozni.