Dokumentumkezelő akció
Dokumentumkezelő akció + 3 eredmény, ami miatt nem érdemes nélkülözni a ProgramTECH MOST Dokumentumkezelőt.
Az Ön cégénél biztosan rengeteg irat keletkezik, elég ha körülnéz és látja az asztalon, a polcon, a fiókban, mappákban, mindenütt. Ez még rendben is van, de ha ezek között keresni kell, vagy már hely sincs... A fenti állapoton segít dokumentumkezelő rendszerünk, amelyet most 10 napos őszi akciónk keretében 40.000 Ft helyett 25.000 Ft nettó áron kínálunk (2013.09.13-ig).
A ProgramTECH MOST dokumentumkezelő szoftver a következő problémákat oldja meg:
- a dokumentumok gyorsan megtalálhatók és tartalmuk azonnal megtekinthető
- eloszt kollégák között, nem kell faxolni, több példányban fénymásolni
- a dokumentumokhoz való hozzáférés személyekre bontva szabályozható
- a megtekintések naplózottak, visszanézhető ki, mikor, mely dokumentumot hívta le
- figyelmeztet lejáró határidőkre képernyőn, és akár emailben is
- az anyagokat nem kell az irodában tárolni, azok lehetnek egy példányban egy karton dobozban bárhol
- alkalmas pár fős vállalkozások és nagyobb, akár több telephelyes vállalatok dokumentumkezelési feladatainak ellátására is: stabil, a százezres dokumentumszám sem okoz problémát
- az iktatás videóban megnézheti a szoftver működését
A dokumentumkezelés fontos segédeszköze a szkenner. A beérkező (szkennelendő) irat mennyiségéhez érdemes méretezni a szkenner kapacitását. Partnercégünk segítségével az egész országban ki tudjuk Önt szolgálni. Az alábbi két típust javasoljuk:
- Napi 5-10 dokumentum iktatásához:
- Canon CanoScan LiDE 210
- 22.000 Ft (bruttó)
- A fentinél több dokumentum iktatásához, vagy csak gyorsabb munkához:
- Canon P-215
- 90.000 Ft (bruttó)
A szkennerekről technikai és szállítási információkért forduljon partnerünkhöz, az UniCopy Kft-hez a +36 30 9376 981 telefonszámon vagy az info@unicopy.hu email címen.
A három fő eredmény, ami miatt a ProgramTECH Dokumetumkezelő Modult érdemes megrendelnie itt:
- Nincs többé stressz, ha egy 2 éve (vagy három?) érkezett dokumentumot kell gyorsan előkeresni.
- A dokumentumok bárhonnét bármikor, akár egy megbeszélés közepén, laptopról vagy mobiltelefonról is elérhetőek, így a döntést nem kell elodázni egy esetleges információ hiánya miatt.
- A rengeteg megtakarított idő. A gördülékeny ügymenet ügyfelei részére is érezhető lesz.