Telefon Modul

A Telefon Modul segítségével a telefonos beszélgetések integrálhatóak az ügyviteli rendszerbe. A visszakövethetőség és a könnyű keresés átláthatóvá teszi az amúgy egyébként jellemzően áttekinthetetlen és elfelejtett telefonbeszélgetéseket. A hívások indítása és fogadása nem kézibeszélőn vagy mobiltelefonon történik, hanem a számítógépen.

A Telefon Modulra tekinthetünk mint egy VoIP kliens, softphone, vagy bejövő és kimenő hívásokat hívásokat kezelő callcenter programra.

Telefon modul - callcenter iroda

Callcenter funkciók pillanatok alatt


Minimális ráfordítással rengeteg szolgáltatás érhető el, a beérkező és indított hívások követhetőek, átláthatóak, nincs elfelejtett visszahívandó ügyfél. A telefonhívások az interneten keresztül, VoIP szolgáltató igénybevételével történik. Van lehetőség saját PBX telefonközpont beüzemelésére is, ezzel kialakítható a várószoba, átkapcsolhatóak lesznek mellékenként a hívások és IVR (menürendszer) is kialakítható. Elegendő egy VoIP telefonszám, ezen keresztül egy időben több hívás is kezelhető, az ügyfél csak egy telefonszámot lát, azon keresztül éri el az ügyfélszolgálatot. A hívásnapló közös, így a munkatársak tudnak egymás hívásairól, betekinthetnek a jegyzetekbe, nem kell az ügyféllel minden újrakezdeni.

Mikor érdemes használni?

  • sok elsősorban bejövő telefonhívás esetén
  • a hívásokat többen fogadják és indítják
  • ha elvesznek információk, félreértések történnek
  • fontos információk hangzanak el, melyek később fontosak lehetnek
  • cetliken és füzetben jegyzetelés megszüntetése
  • információ megosztás automatizálása

Telefon Modul funkciók

  • több számítógépen azonos vagy eltérő telefonszámok kezelése
  • bejövő telefon hívások fogadása, bejövő callcenter
  • kimenő telefon hívások indítása
  • telefon hívások dokumentálása, beszélgetés alatt szöveges jegyzet készítése
  • beszélgetés közben előzmények, korábbi beszélgetések jegyzetei láthatóak
  • nem fogadott hívások naplózása és visszahívások kezelése
  • nem fogadott hívások automata bejelölése, ha azóta volt az ügyféllel sikeres hívás
  • hangrögzítés
  • hívások csoportosítása (reklamáció, megrendelés, érdeklődés, stb...)
  • beszélgetés napló, mindösszesen vonalban töltött idők, felhasználóra és cégeke is
  • átkapcsolás és némítás funkciók
  • teljes integráció az ügyviteli szoftver többi moduljához
  • bejövő hívás esetén azonnal látható, hogy az adott telefonszámmal utoljára ki és mikor beszélt
  • bejövő hívás esetén azonnal látható az ismert ügyfél neve
  • hívások visszakeresése telefonszám, ügyfél név vagy bármilyen ismert adat alapján

Szükséges dolgok

  • Windows 10 számítógép, telepített ProgramTECH MOST szoftverrel
  • Internet kapcsolat
  • Fejhallgató mikrofonnal
  • VoIP előfizetés (például: ephone.hu és még sokan mások)

Bejövő hívás fogadása

A Telefon Modul érzékeli a bejövő hívást és ablakot dob fel a hívás kezelésére. Az ablakban látható a hívó telefonszáma, neve (ha ismert) és az esetleges előzmények is.

Telefon Modul - bejövő hívás fogadása
Telefon Modul - bejövő hívás fogadása

Beszélgetés közbeni jegyzetelés

A beszélgetéssel azonos időben lehetőség van a megbeszéltek jegyzetelésére. Ezzel párhuzamosan hangfelvétel is készíthető. A begépelt jegyzet visszakereshető, így az esetleg begépelt azonosítók alapján később a beszélgetés könnyen megtalálható.

Telefon Modul - hívás közben jegyzetelés
Telefon Modul - hívás közben jegyzetelés

Hívásnapló

A kimenő és bejövő hívások adatai könnyen áttekinthetőek. Szükség esetén bármely begépelt adat kereshető. A beszélgetések ideje több szempont szerint összesíthetőek, grafikusan is megjeleníthetőek.

Telefon Modul - hívás adatok összegzése
Telefon Modul - hívás adatok összegzése

Nettó egységár: 
50 400 Ft