Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

ProgramTECH MOST ügyviteli szoftver felhasználói dokumentáció

ProgramTECH MOST ügyviteli szoftver felhasználói dokumentáció

Menüpontok ismertetése / Törzsadatok / Szerviz / Hiba bejelentési módok

Hiba bejelentési módok

Az ügyfél által használt csatorna a hiba bejelentéséhez.
Bármilyen szervizről is legyen szó, ügyfél szempontjából az első belépési pont a hiba bejelentése. A hiba bejelentése nagyon sokféle módon történhet:
  • telefon, beleértve az üzenetrögzítőt is
  • email
  • személyes
A fenti lista szerviz típusától függően lehet hosszabb és rövidebb. Érdemes csak a ténylegesen használt módokat felrögzíteni, a feleslegeseket törölni.

© ProgramTECH Kft. (2024) - +36 94 900 025 - www.programtech.hu