NAV

A 100.000 Ft alatti ÁFA tartalmú számlák kiállításakor is történik adatszolgáltatás a NAV felé? Vagy ebben az esetben semmi sem történik? Megy minden pont úgy, mint a jelenlegi rendszernél?

Nem küld a program egyéb számlákról adatot, kizárólag a kötelezett számlákról, ott is a minimálisan kötelező adatokról. Több adat átadását persze fogadja a NAV és nevesíti a szabályozás is ennek lehetőségét.

Mi történik, ha átlag user számára úgy tűnik, hogy van internet kapcsolat (miközben nincs), elkészíti a számlá(ka)t, kinyomtatja, postázza, és mondjuk csak másnap áll helyre az internet kapcsolat?

A rendelet 13/A. § (4)-(7) és a 13/B. § paragrafusaiban előírja a hiba miatti nem teljesítés esetére a tennivalókat. A Felhasználó oldali internetkapcsolati hiba esetét a 13/B. § (4)-(5) bekezdései részletezik: a hiba elhárulását követő 24 órán belül el kell végezni az adatszolgáltatást.

Csupán annyi a technikai kérdésem, hogy az új rendszerben mi a teendő, ha nincs internet kapcsolat? Addig nem szabad számlát kiállítani?

Online számla és NAV oldali tájékoztatás

Az adóhatóság online számlával kapcsolatos tájékoztatásra szolgáló oldala:https://onlineszamla.nav.gov.hu. Az A rendszerről menüben olvashatók a legfrissebb hírek az adatszolgáltatási felület állapotáról, a Jogszabályok alatt gyűjtötték össze a szabályokat. Ezeken kívül három tartalmat javaslunk Felhasználóink figyelmébe az írás megjelenésének idején még teszt státuszú oldalon.

Figyelni kell a Kata miatt a 8 és 12 mFt határokat. Több pénznemben számlázok, hol találok olyan összesítést, amely a HUF és az EUR számláim értékét is mutatja összesítve, illetve az Áfa területi hatályán kívül eső bevételek levonásával?

A Bizonylatok / Bizonylat műveletek menü számlalistájában a

Pages