A kiállított elektronikus számla az ügyfél számítógépén csak egy fehér lap. Miért?

Amennyiben a PDF megnyitásakor az ügyfél csak egy üres oldalt lát, vagy hiányosságot vél felfedezni az elektronikus számviteli bizonylaton, akkor az eljárás során technikai probléma lépett fel.

Ezt jellemzően a számlát kiállító számítógép okozza. A pdf állomány létrehozását megakadályozhatja a nem jól működő virtuális PDF nyomtató.

Ellenőrizni kell a telepített nyomtatók között a PDF nyomtatókat. A PDF creator (létrehozó) és PDF reader (olvasó) alkalmazások nem azonosak!

A helyes működés ellenőrizhető elektronikus számla kiküldése nélkül is a következő módon: Bizonylatok / Bizonylat műveletek menüben. Bármilyen bizonylat kiválasztása után a jobb alsó sarokban Nyomtat-Néz / Aktuális bizonylat PDF-be másolása és fájlnév megadása után létre kell jönnie egy PDF állománynak. Ha ez üres, akkor nem működik, újra ellenőrizni kell a PDF nyomtatókat. Ha viszont megjelenik a bizonylat, akkor az elektronikus számla küldésekor is jól fog működni.

Ritkább esetben még előfordulhat ez:
https://support.microsoft.com/hu-hu/kb/177321

Hasznos volt ez az oldal?

Image CAPTCHA
Gépelje be a képen látható karaktereket.