Webáruházban feladott rendelés tételeinek kiszámlázása esetén a számlán más adatok jelennek meg, mint amit a webáruház adminisztrációs felületén látok. Miért?

Annak eldöntése, hogy adatátadás esetén a hiba a küldő (webáruház, Joomla, Virtuemart, MeMax, stb.) vagy a fogadó ProgramTECH Most Számlázó Program Modulban van e rendkívül egyszerű. A számlázó programban beállított Interface elérhetősége fülön beállított linket másolja a böngésző címsorába, a végére pedig írja be a kérdéses rendelés sorszámát, valahogy így:

http://www.programtech.hu/szamlazo_program_exportdemo.php?hiv_szam=123

A megjelenő oldalon könnyedén kiolvasható, hogy az adatokat küldő szoftver pontosan mit is ad át a számlázó programnak. Ha az adatok már itt rosszak, akkor a számlázó program azt nem tudja kijavítani. Abban az esetben, ha az adatok itt még rendben vannak, akkor a számlázó programban van a hiba, amely lehet egyszerű beállítási probléma is. Ez utóbbi esetekben tudunk segíteni, csak küldje el a webáruházhoz tartozó illesztő pontos címét.

Hasznos volt ez az oldal?

Image CAPTCHA
Gépelje be a képen látható karaktereket.