Lejárt időpontú akciókat továbbra is aktívként kezel a program. Így ha beállítok egy új időintervallumot, ami esetleg fedi egy régi akció időintervallumát, akkor a program nem az új akciót veszi figyelembe, hanem a régi "beragadt" akciót hozza.

Akciós, kampány kedvezményes árak felvétele a Törzsadatok / Árkategóriák / Ügyfél egyedi árak almenüben történik. Az akciós árat ügyfélre, termékre/szolgátatásra és időszakra szükséges meghatározni a ProgramTECH MOST-ban.

  • A fenti esetben a probléma oka, hogy ugyanazon ügyfélre és termékre megadott akció határideje még nem járt le - ellentétben a hibajelentéssel, hanem a jövőben végtelenre volt állítva, ezért értelemszerűen "beragadt" - míg egy másik akció is felvitelre került. Azaz egymást fedő azonos időszak alatt ugyanazon ügyfélre és termékre két eltérő árat is megadtak.
  • A program koncepciója az - fedve a gyakorlatot, mely szerint akciós ár általános árhoz képest kedvezőbb konkrét ár -, hogy egy időpillanatban egy akciós ár van érvényben adott termékre, adott ügyfél felé. A megoldás az, hogy módosítással lezárjuk a nem kívánt akció határidejét vagy töröljük azt. Amennyiben adott ügyfél számára a listaártól eltérő alapárral szeretnénk hosszabb ideig dolgozni, azt ne (végtelen kifutású) akcióként értelmezzük, hanem árkategóriaként vagy listaártól eltérő kedvezményként. Az árkategória a Törzsadatok / Árkategóriák menüben, a kedvezmény közvetlenül a Törzsadatok / Ügyfelek ügyféladatlapon kezelhető.

Hasznos volt ez az oldal?

Image CAPTCHA
Gépelje be a képen látható karaktereket.